svētdiena, 2013. gada 14. jūlijs

Intro

Šis ir Intro un tāpēc es saku laipni lūdzam Valtera Brūna iespējams garlaicīgajā dzīves pusē, jo šeit es nerakstu par šņabi un krūtīm, bet gan par manu vaļasprieku - ķimerēšanos ap programmēšanu, spēļu taisīšanu u.t.t.
Galvenokārt šīs vietas mērķis ir man pašam priekš sevis apkopot lietas, kuras esmu uzķimerējis un šādas tādas pārdomas par to, kas man tajā patīk, besī, unko es nemāku un vajadzētu mācēt. Ja gadījumā Tev šis liekas interesanti vai pilnīgi debīli, man par to ir ļoti liels prieks, droši vari mani mīlēt un ienīst un izteikt komentārus par lietām, kuras es daru.

Es domāju, ka pirmā tehniskā lieta ar ko es gribētu sākt ir šī: es pamatā darbojos ar Unity3d. Kāpēc? Tas ir engine, kas man liekas tik ļoti nenormāli draudzīgs, ka man nedaudz gribas apskauties, tajā pat laikā pagaidām ļaujot man uzprogrammēt pilnīgi jebko, kas man ienāk prātā. Es pieņemu (es ceru), ka ar laiku tā vairs nebūs taisnība, un savām izpausmēm man vajadzēs būvēt pašam savu engine, bet pagaidām viss ir smuki. Es programmēju C#, jo tā pašlaik ir visērtākā un smukākā valoda ar ko man nācies sastapties, ja neskaita Ruby, kuru Unity gan diemžēl neatbalsta.
Manas programmēšanas zināšanas gan ir ļoti viduvējas, jo visu esmu apguvis pašmācības ceļā īsti nekad nesaprotot pie kā ķerties klāt. 50:50 esmu iemācījies brīvajā laikā un darbā, kur macro programmēšana Excelim ir kaut kas, kas mūsu darbu atvieglo reizes 8. Šogad gan es sākšu mācīties Datorzinātnes LU, kas, cerams, dos zināmu uzrāvienu šim pasākumam.

Kāpēc es to daru? Man reāli faking patīk spēles. Spēles ir lieliskas un, ja es kādreiz ar to varētu pelnīt naudu, tas būtu vienkārši brīnišķīgi. Tas, kas gan man reāli interese ir tieši "Game design", bet tā kā maz būtu tik stulbu cilvēku, kas gribētu strādāt pie manu ideju realizēšanas, es sapratu, ka vismaz programmēt man ir jāiemācās pašam un varbūt varbūt kādreiz būs kāds, kas ar mani gribēs darboties kā mākslinieks. Tieši tāpēc lūdzu saprotiet, ka viss, kas šeit ir neglīts, ir neglīts tāpēc, ka mākslinieks es esmu tikai sirdī.

Un tad arī pirmā pārdomu lieta - zini cik fakin grūti ir dabūt bloggerī iekšā manas spēles? Īstenībā nenormāli viegli, vienkārši es esmu idiots pilnīgākais. Esmu pavadījis savas stundas 3, un beidzot nonācis pie secinājuma - dropboxā tev ir public folderis un savi folderi. Ja tu savu folderi padari par public, tas neko nenozīmē - embedošanai tik un tā viss jāliek Public. Kāpēc? Es nezinu, man nav ne jausmas, bet es esmu priecīgs, ka tagad viss strādā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru